پس از هفته ها کشمکش بالاخره اعضای شورای شهر کرمان مهندس ابوالقاسم سیف الهی به عنوان شهردار کرمان انتخاب شد مهندس سیف الهی با کسب 7 رای مثبت و دو رای ممتنع به عنوان شهردار منتخب شورای سوم انتخاب گردید وی در دوره شورای اول ودر زمان شهرداری علی مهاجری –رییس فعلی شورای شهر- به عنوان معاون وی مشغول به فعالیت بود.
مهندس سیف الهی که هم اکنون به عنوان عضو فعال شورای شهر کرمان نیز مطرح می باشد ظاهرا پس از مخالفت اصولگرایان با انتخاب مهندس فتوت به عنوان کاندیدای دیگر اصلاح طلبان برای تصاحب شهرداری کرمان انتخاب شد، وی از نیروهای با تجربه در عرصه شهرداری است که امیدواریم حضور وی بر روی صندلی ساختمان خیابان سپه منشاء تحولات موثری در شهر کرمان گردد.
لازم به ذکر است که با خروج سیف الهی از شورا دکتر شریعت که بنا به شنیده ها پیش از این با اصلاح طلبان به توافق رسیده است به شورای شهر کرمان راه خواهد یافت.